Davutoğlu Twitter'dan da kutladı

Davutoğlu Twitter'dan da kutladı

Başbakan Ahmet Davutoğlu, "Emeğin, merhametin ve fedakarlığın sembolü kadınlarımızın Dünya Kadınlar Günü'nü kutluyorum. Kadınlarımız her emaneti en iyi koruyan ve saklayandır. Ülkemizi kadınlarımızın merhametine, fedakarlığına emanet ediyoruz" dedi.

2016.03.08 16:56 - Son Güncellenme: 2016.03.08 16:56 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Davutoğlu Twitter'dan da kutladı

Başbakan Ahmet Davutoğlu, sosyal paylaşım sitesi Twitter adresinden '8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı. Davutoğlu, Twitter adresinden, "Emeğin, merhametin ve fedakarlığın sembolü kadınlarımızın Dünya Kadınlar Günü'nü kutluyorum. Kadınlarımız her emaneti en iyi koruyan ve saklayandır. Ülkemizi kadınlarımızın merhametine, fedakarlığına emanet ediyoruz" mesajını paylaştı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2016.03.08 16:56 - Son Güncellenme: 2016.03.08 16:56 - HABER MERKEZİ
A