Davutoğlu Rasmussen'le görüştü
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, New York'taki ikili temasları çerçevesinde NATO Genel Sekreteri Anders Fogh Rasmussen ile bir görüşme gerçekleştirdi.
2013.09.26 09:41 - Son Güncellenme: 2013.09.26 09:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
New York'taki Türkevi'nde gerçekleşen görüşmede, NATO-AB işbirliği, Kıbrıs sorunu ve Suriye başta olmak üzere Orta Doğu'daki gelişmeler ele alındı. Bakan Davutoğlu, NATO'nun Türkiye'nin savunmasına yönelik taahhütlerini ve bu çerçevede aldığı önlemleri takdirle karşıladığımızı belirterek, Türkiye'nin bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da Avrupa-Atlantik coğrafyasının güvenliğine etkin katkılarda bulunmaya devam edeceğini vurguladı.