Davutoğlu, 'Öncelikli hedefimiz görüşme ortamını sağlamaktır'
KARADENİZ Ekonomik İşbirliği Örgütü'nün (KEİ) 29. Dışişleri Bakanları Konseyi Toplantısı'na katılmak üzere Ermenistan'ın başkenti Erivan'da bulunan Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Ermenistan Dışişleri Bakanı Edvard Nalbantyan ile ikili ilişkileri görüştüklerini belirttİ
2013.12.12 18:53 - Son Güncellenme: 2013.12.12 19:00 - Siyaset - HABER MERKEZİ
iDavutoğlu, "Öncelikli hedefimiz görüşme ortamını sağlamaktır" dedi.