Davutoğlu'ndan taziye ve geçmiş olsun telefonu

Davutoğlu'ndan taziye ve geçmiş olsun telefonu

Başbakan Davutoğlu, yoğun bakımdaki ünlü edebiyatçı Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban'ı arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti. Davutoğlu ayrıca, vefat eden işadamı Ahmet Keleşoğlu'nun yakınlarını arayarak başsağlığı diledi.

2015.01.15 00:21 - Son Güncellenme: 2015.01.15 00:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Davutoğlu'ndan taziye ve geçmiş olsun telefonu

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamalarda, "Sayın Başbakanımız Ahmet Davutoğlu Konya'nın önemli işadamlarından Sayın Ahmet Keleşoğlu'nun vefatı üzerine, yakınlarını arayarak taziyelerini iletmiştir.

Sayın Başbakanımız yoğun bakımda tedavisi sürdürülen Sayın Yaşar Kemal'in değerli refikaları Ayşe Semiha Baban hanımefendiyi arayarak sağlık durumu hakkında bilgi almış ve geçmiş olsun dileklerini iletmiştir. Öte yandan Sayın Başbakanımız ilgililere büyük roman yazarımızın sağlığı için gereken her şeyin yapılması talimatını vermiş, durumu yakından takip etmektedir" denildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.15 00:21 - Son Güncellenme: 2015.01.15 00:21 - HABER MERKEZİ
A