Davutoğlu Kuveyt Emiri ile bir araya geldi

Davutoğlu Kuveyt Emiri ile bir araya geldi

Başbakan Ahmet Davutoğlu, İngiltere'de katıldığı Suriye Donörler Konferansı kapsamında Kuveyt Emiri Şeyh Sabah El-Ahmet El-Cabir El-Sabah ile görüştü.

2016.02.04 16:11 - Son Güncellenme: 2016.02.04 16:11 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Davutoğlu Kuveyt Emiri ile bir araya geldi

İngiltere'nin başkenti Londra'daki Suriye Donörler Konferansı'na katılan Başbakan Ahmet Davutoğlu, konferansın ev sahiplerinden Kuveyt'in Emiri Şeyh Sabah El-Ahmet El-Cabir El-Sabah ile bir araya geldi. Görüşmede ağırlıklı olarak Suriye'deki durumun ele alındığı öğrenildi.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2016.02.04 16:11 - Son Güncellenme: 2016.02.04 16:11 - HABER MERKEZİ
A