Davutoğlu İzzetbegovic'le görüştü
Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Bosna-Hersek Devlet Başkanlığı Konseyi Başkanı Bakir İzzetbegoviç ile görüştü.
2016.04.14 17:30 - Son Güncellenme: 2016.04.14 17:30 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Ahmet Davutoğlu, İslam İşbirliği Teşkilatı Zirvesi kapsamında İstanbul Kongre Merkezi'nde Bosna-Hersek Devlet Başkanlığı Konseyi Başkanı Bakir İzzetbegoviç ile yaptığı görüşme sona erdi. Görüşme basına kapalı yapılırken, görüşmenin içeriğine dair şu açıklamalar yapıldı:
"Bosna-Hersek Devlet Başkanlığı Konseyi Başkanı Sayın Bakir İzzetbegoviç ile görüşmede ikili ilişkiler, Türkiye'nin Bosna-Hersek'te devam eden projeleri, karşılıklı ticaret, Bosna-Hersek'in NATO üyeliği süreci ele alındı. Sayın Başbakanımız, Bosna-Hersek'e Türkiye'nin desteğinin bugüne kadar olduğu gibi devam edeceğini ifade etti. Sayın İzzetbegoviç de Türkiye'de meydana gelen terör saldırılarında hayatını kaybedenler için taziyelerini iletti".