David Sullivan: "Benteke'yi istiyoruz ama... "

David Sullivan: "Benteke'yi istiyoruz ama... "

West Ham'ın Başkanı David Sullivan, Benteke'yi istediklerini ancak maliyetinin çok yüksek olduğunu belirtti.

2016.03.23 10:19 - Son Güncellenme: 2016.03.23 10:19 - Spor - HABER MERKEZİ
A
David Sullivan: "Benteke'yi istiyoruz ama... "

West Ham'ın Başkanı David Sullivan yaptığı açıklamada, "Problem haftalığının çok yüksek olması.İstediğimiz bir oyuncu fakat haftada 120 Bin Pound veremeyiz.Sezon sonunda Emenike'nin ayrılması durumunda transfer yapmamız gerekiyor." ifadelerini kullandı.

Sullivan ayrıca diğer takımlara da mesaj gönderdi: "İlk dörtteki yerinizi tekrar ele geçirmek istiyorsanız çok çalışmanız gerekebilir.Leicester'in başarısı beni sevindirdi.Premier lig İskoç ligine benzedi.Senelerdir hep aynı takımlar ilk dörde girerek. Sadece transfere para harcayarak başarı gelmiyor.Manchester United örneği ortada ilk dörde girmek onlar için başarı oldu.Milyonlar harcadılar.İlk dörde giremedikleri de oldu."

CONTE İLE GÖRÜŞTÜK

Açıklamalarına devam eden Sullivan, "Sam Allardyce ile yolları ayırdıktan sonra Conte ile görüştük.Gelirim fakat bir sene sonra dedi.Slaven Biliçle anlaştık.Ne kadar doğru bir karar verdiğimiz ortada." dedi.

West-Ham kiralık oynayan  Lanzini için Al Jaziraya 9 Milyon Pound ödeyerek bonservisini aldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.23 10:19 - Son Güncellenme: 2016.03.23 10:19 - HABER MERKEZİ
A