Daum'dan şok eden itiraf!

Daum'dan şok eden itiraf!

Daum, 2009'da F.Bahçe'nin teklifini kabul etmesinin büyük hata olduğunu söyledi.

2014.09.13 20:08 - Son Güncellenme: 2014.09.13 22:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Daum'dan şok eden itiraf!

 Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Christoph Daum, 2009 yılında Köln'ü bırakıp, Fenerbahçe'nin başına geçmesini "hata" olarak değerlendirdi.

Express gazetesine konuşan Daum, "Geriye dönüp baktığımda Fenerbahçe'ye gitmemin bir hata olduğunu görüyorum" itirafında bulundu.

Fenerbahçe'ye daha fazla para kazanmak için gitmediğini ileri süren Daum, "Köln'deyken de Bundesliga'nın en çok kazanan isimlerinden biriydim. Orada yönetimle fikir ayrılığına düşünce İstanbul'dan gelen teklifi bir gecede kabul ettim" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.09.13 20:08 - Son Güncellenme: 2014.09.13 22:18 - HABER MERKEZİ
A