Darüşşafaka Doğuş ilk yenilgisini aldı

Darüşşafaka Doğuş ilk yenilgisini aldı

Türkiye Basketbol 2. Ligi'nde, Darüşşafaka Doğuş deplasmanda İstanbul DSİ'ye 74-68 mağlup oldu. Darüşşafaka Doğuş, bu sonuçla ilk yenilgisini alırken, İstanbul DSİ de ilk galibiyetine imza attı.

2013.11.06 18:19 - Son Güncellenme: 2013.11.06 18:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Darüşşafaka Doğuş ilk yenilgisini aldı

Türkiye Basketbol 2. Ligi'nde İstanbul DSİ, Darüşşafaka Doğuş'u 74-68 yendi.
    
İstanbul DSİ, İTO Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısında rakibine üstünlük kurdu. İlk çeyreği 26-21 önde geçen ev sahibi takım, soyunma odasına da 39-32 üstün gitti.

Mücadelenin üçüncü periyotunda daha iyi oynayan Darüşşafaka Doğuş, farkı 1 sayıya (53-52) indirmesine rağmen, İstanbul DSİ, son periyotta oyuna tekrar ağırlığını koyarak mücadeleyi 74-68 kazandı.
    
Darüşşafaka Doğuş, bu sonuçla ilk yenilgisini alırken, İstanbul DSİ de ilk galibiyetine imza attı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.06 18:19 - Son Güncellenme: 2013.11.06 18:20 - HABER MERKEZİ
A