"Dalından kendin koparıp yemek gibisi yok"

"Dalından kendin koparıp yemek gibisi yok"

Ünlü oyuncu Özge Borak, dedesinden kalan küçük bahçelerinde organik tarıma başladı.

2020.07.06 17:52 - Son Güncellenme: 2020.07.06 17:53 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Dalından kendin koparıp yemek gibisi yok"

Toprağı kazıp kendi elleriyle sebze diken Borak, "Sebzeyi, meyveyi dalından kendin koparıp yemek gibisi yok. Hele ki kendi bahçenden olunca daha bir başka. Öyle dönümlerce bahçemiz yok, avuç içi kadar ama bize yetiyor. Rahmetli dedemden kalma iki ağacımız var; armut ve erik. Yakında şeftali de olur, o daha fidan olmasına rağmen üstünde var birkaç tane. Bugün de kışın babamın saksılarda yetiştirdiği kavunları ektim bahçeye. Öptüm seni kavun, tutmamazlık etmeyin ha. Ne güzel şey toprakla uğraşmak, bayılırım. Yarın da biber, salatalık fidesi alıp, onları dikeriz" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2020.07.06 17:52 - Son Güncellenme: 2020.07.06 17:53 - HABER MERKEZİ
A