Dalgınlık 240 lirasından etti!
Bursa'da bir banka şubesi ATM'sinden kartı ile para çeken bir kişi, parayı almayı unutarak ayrıldı. Bir süre yürüdükten sonra durumu anlayan şahıs, çektiği 240 liranın ATM'de olmadığını gördü.
2014.10.17 11:11 - Son Güncellenme: 2014.10.17 11:11 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Dün gece saat 20.50 sularında Osmangazi ilçesi Doğanbey Mahallesi'nde bir banka şubesine gelen C.G. isimli şahıs, eşi adına kayıtlı kart ile ATM'den 240 TL çekti.
Kartı alıp dalgınlıkla parayı almadan ayrıldı.
Bir süre yürüdükten sonra paranın cebinde olmadığını anlayan C.G. geri döndüğünde parayı bulamadı. C.G.'nin şikayeti üzerine tahkikata başlandı.