Dairesine baz istasyonu kurdurdu

Dairesine baz istasyonu kurdurdu

Cihangir'deki dairesine yüksek ücret karşılığında baz istasyonu kurduran Sinan Çetin'e tepki büyüyor. Semt sakinleri, yönetmeni protesto için kampanya başlattı.

2013.12.31 11:59 - Son Güncellenme: 2013.12.31 11:59 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Dairesine baz istasyonu kurdurdu


Cihangir'deki dairesine yüksek ücret karşılığında baz istasyonu kurduran Sinan Çetin'e tepki büyüyor. Semt sakinleri, yönetmeni protesto için kampanya başlattı.

Cihangir semtinde onlarca gayrimenkulü bulunan Sinan Çetin'e bu kadar servet de yetmedi!

İmza attığı işler karşılığında milyonlarca lira ücret alan ünlü yönetmen, Cihangir'deki dairesine baz istasyonu kurdurdu. Belirli bir kira bedeli karşılığında baz istasyonunun buraya kurulmasına izin veren Çetin, mahalle sakinlerinin büyük tepkisiyle karşılaştı.

CİHANGİRLİLER İSYANDA

Pürtelaş Hasan Efendi Muhtarlığı, yayınladıkları bir ilanla semt sakinlerine "Bu katliama ve ona ortak olanlara dur demek için herkesi Sinan Çetin'i protestoya davet ediyoruz" diye seslendi.

Baz istasyonu nedeniyle sağlıklarının tehdit altında olduğunu savunan Cihangirliler, ünlü yönetmen hakkında yılbaşından sonra daha büyük bir kampanyaya imza atacaklarını söyledi. Çetin ise "Benim orada baz istasyonu olduğundan haberim yok" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.12.31 11:59 - Son Güncellenme: 2013.12.31 11:59 - HABER MERKEZİ
A