Daha iyi olmalıyız
Drogba, Tecrübeli golcü maçın ardından GS TV mikrofonlarına konuştu.
2013.11.01 23:48 - Son Güncellenme: 2013.11.01 23:50 - Spor - HABER MERKEZİ
3 PUAN ÖNEMLİYDİ
"Maça iyi başlamadık. Bu sene bir çok maçta böyle oldu. Daha iyi olmalıyız, Beşiktaş ve Fenerbahçe ile mücadele edebilmek için bu şart. Kazandıktan sonra gol atmak önemli, kaybettiysek bunun önemi yok. Bugün 3 puan aldık bu önemliydi. Kopenhag maçında ilk mücadeleyi kazandık bu maçı da kazanırsak artık bir şeylere daha rahat inanmaya başlayacağız" ifadelerini kullandı.