Daha iyi olmalıyız

Daha iyi olmalıyız

Drogba, Tecrübeli golcü maçın ardından GS TV mikrofonlarına konuştu.

2013.11.01 23:48 - Son Güncellenme: 2013.11.01 23:50 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Daha iyi olmalıyız

 

3 PUAN ÖNEMLİYDİ

"Maça iyi başlamadık. Bu sene bir çok maçta böyle oldu. Daha iyi olmalıyız, Beşiktaş ve Fenerbahçe ile mücadele edebilmek için bu şart. Kazandıktan sonra gol atmak önemli, kaybettiysek bunun önemi yok. Bugün 3 puan aldık bu önemliydi. Kopenhag maçında ilk mücadeleyi kazandık bu maçı da kazanırsak artık bir şeylere daha rahat inanmaya başlayacağız" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.01 23:48 - Son Güncellenme: 2013.11.01 23:50 - HABER MERKEZİ
A