Dağıtım izni için Bursa'ya gelen asker alkol komasına girdi!

Dağıtım izni için Bursa'ya gelen asker alkol komasına girdi!

Bursa'da, dağıtım iznine geldiği belirtilen bir asker aldığı alkolden zehirlenince hastanelik oldu!

2015.08.31 09:45 - Son Güncellenme: 2015.08.31 10:14 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Dağıtım izni için Bursa'ya gelen asker alkol komasına girdi!

Olay, Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesi Dikkaldırım Mahallesi'nde meydana geldi. Askerden dağıtım iznine gelen G.İ., aldığı aşırı alkol sonucu bayılması üzerine çevredekilerin haber vermesiyle olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı. Şahsın, hayati tehlikesinin olmadığı belirtildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.31 09:45 - Son Güncellenme: 2015.08.31 10:14 - HABER MERKEZİ
A