Dağcılar 2015'in ilk kış yürüyüşünü gerçekleştirdi

Dağcılar 2015'in ilk kış yürüyüşünü gerçekleştirdi

Samsun Dağcılık Kulübü (SAMDAK) sporcuları, 30 kişiden oluşan bir ekip ile 2015'in ilk yürüyüşünü Kocadağ'a gerçekleştirdiler.

2015.01.05 18:03 - Son Güncellenme: 2015.01.05 18:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Dağcılar 2015'in ilk kış yürüyüşünü gerçekleştirdi

Yeni yağan karın oluşturduğu zorlu patikalarda 4 saatlik bir yürüyüş yapan dağcılar akşam saatlerinde Samsun'a döndüler. Çamlıyazı Köyü Taşkıranlar mevkisinden yürüyüşe başlayan dağcılar 2.5 saatlik zorlu parkuru tamamlayarak zirve noktasına ulaştılar. Mola verip yemek yedikten sonra dönüş yoluna geçtiler ve akşam saatlerinde Samsun'a döndüler.
Gün içerisinde -5 ve -7 derece civarında seyreden hava sıcaklığında keyifli bir yürüyüş yaptıklarını belirten Samsun Dağcılık Kulübü Yönetim Kurul Başkanı Levent Palandöken, doğaya çıkmak için gerekli eğitimleri verdiklerini belirterek, doğayı seven tüm Samsun halkını yürüyüşlere beklediklerini ifade etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.05 18:03 - Son Güncellenme: 2015.01.05 18:03 - HABER MERKEZİ
A