DAEŞ'in kimyasal silah fabrikası vuruldu

DAEŞ'in kimyasal silah fabrikası vuruldu

ABD öncülüğündeki koalisyon güçlerine ait savaş uçakları DAEŞ' in kimyasal silah ürettiği bir fabrikayı tahrip etti.

2016.09.14 10:51 - Son Güncellenme: 2016.09.14 10:52 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
DAEŞ'in kimyasal silah fabrikası vuruldu

Pentagon'dan yapılan açıklamada Musul yakınlarındaki daha önce ilaç üretiminde kullanılan tesisin DAEŞ tarafından muhtemelen klor gazı ve hardal gazı üretiminde kullanıldığı belirtildi.

ABD Hava Kuvvetleri Merkez Komuta Sözcüsü General Jeffrey Harrigan yaptığı açıklamada 'DAEŞ' tanımını kullanarak "Bu DAEŞ'in uluslararası yasa ve normları hiçe saydığının bir başka göstergesidir" diye konuştu.

Koalisyon güçlerinin kimyasal silah fabrikasını bombalamasının Pazartesi günü gerçekleştirildiği, bombalamaya bir B-52 savaş uçağının da katıldığı belirtildi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.09.14 10:51 - Son Güncellenme: 2016.09.14 10:52 - HABER MERKEZİ
A