Cumhurbaşkanı Gül'ün "İran" memnuniyeti

Cumhurbaşkanı Gül'ün "İran" memnuniyeti

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, "İran'ın nükleer programına ilişkin varılan anlaşmayı memnuniyetle karşılıyorum" dedi.

2013.11.24 16:56 - Son Güncellenme: 2013.11.24 16:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Gül'ün "İran" memnuniyeti

Cumhurbaşkanı Gül, twitter hasabından yaptığı açıklamada, İran'ın nükleer programına ilişkin varılan anlaşmayı memnuniyetle karşıladığını vurgulayarak, "Başından beri diplomatik bir çözümü savundum ve Türkiye olarak pek çok diplomatik inisiyatife evsahipliği yaptık. Bu, geleceğe dönük çok önemli bir adımdır. En kısa sürede nihai anlaşmaya da ulaşılmasını diliyorum. Tarafları yapıcı yaklaşımlarından dolayı kutluyorum" ifadesini kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.24 16:56 - Son Güncellenme: 2013.11.24 16:56 - HABER MERKEZİ
A