Cumhurbaşkanı Gül, ABD Enerji Bakanı'nı kabul etti

Cumhurbaşkanı Gül, ABD Enerji Bakanı'nı kabul etti

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, ABD Enerji Bakanı Ernest Moniz'i kabul etti.

2013.11.21 18:15 - Son Güncellenme: 2013.11.21 18:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Gül, ABD Enerji Bakanı'nı kabul etti

Cumhurbaşkanı Gül, ABD Enerji Bakanı Ernest Moniz ve beraberindeki heyet ile Tarabya Köşkü'nde görüştü. Görüşmeye, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız ve ABD'nin Ankara Büyükelçisi Francis Ricciardone de hazır bulundu. Görüşme basına kapalı olarak gerçekleştirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.21 18:15 - Son Güncellenme: 2013.11.21 18:18 - HABER MERKEZİ
A