Cumhurbaşkanı Erdoğan, şampiyon güreşçileri tebrik etti
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Avrupa Güreş Şampiyonası'nda milli güreşçiler Soner Demirtaş ve Yasemin Adar'ın altın madalya kazanması dolayısıyla kutladı.
2016.03.11 15:08 - Son Güncellenme: 2016.03.11 15:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Cumhurbaşkanlığı'ndan yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Letonya'nın başkenti Riga'da düzenlenen Avrupa Güreş Şampiyonası'nda milli güreşçiler Soner Demirtaş ve Yasemin Adar'ın altın madalya kazanması dolayısıyla birer tebrik telgrafı gönderdiği kaydedildi.