Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şerif ile görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şerif ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

2024.04.09 15:53 - Son Güncellenme: 2024.04.09 15:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şerif ile görüştü

Erdoğan ve Şerif arasındaki görüşmede, Türkiye ile Pakistan ikili ilişkileri ve küresel konular ele alındı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Pakistan'da son dönemde yaşanan terör saldırılarında hayatını kaybedenlere rahmet ve yakınlarına başsağlığı diledi; ülkenin bu zorlu dönemi devlet tecrübesiyle aşacağına inandığını belirtti.

Liderler görüşmede karşılıklı olarak birbirlerinin Ramazan Bayramı'nı da tebrik ettiler.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.04.09 15:53 - Son Güncellenme: 2024.04.09 15:54 - HABER MERKEZİ
A