Cumhurbaşkanı Erdoğan Modi'yle görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan Modi'yle görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Hindistan Başbakanı Modi ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

2019.03.11 16:44 - Son Güncellenme: 2019.03.11 16:44 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan Modi'yle görüştü

Cumhurbaşkanlığı'nın açıklamasında şu ifadeler kullanıldı:

"Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Hindistan Başbakanı Narendra Modi ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirmiştir. 

Görüşmede, ikili ilişkilerin yanı sıra Hindistan-Pakistan sınırında yaşanan gelişmeler ele alınmıştır. 

Cumhurbaşkanımız, 28 Şubat'ta Pakistan Başbakanı İmran Han ve 8 Mart'ta Birleşmiş Milletler (BM) Genel Sekreteri Antonio Guterres ile de Hindistan-Pakistan sınırında yaşanan gelişmeler üzerine bir telefon görüşmesi gerçekleştirmişti."

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2019.03.11 16:44 - Son Güncellenme: 2019.03.11 16:44 - HABER MERKEZİ
A