Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macaristan Cumhurbaşkanı Novak'la görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi ziyarette bulunmak üzere bugün Macaristan'a gitti. Macaristan Başbakanı Orban'ın davetiyle Budapeşte'ye giden Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macar mevkidaşıyla görüşme yapmak üzere Sandor Sarayı'na geçti. Erdoğan'ın Macaristan ziyaretinde işbirliği alanında 16 belge imzalanacak.
2023.12.18 16:14 - Son Güncellenme: 2023.12.18 16:16 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Viktor Orban'ın davetiyle resmi temaslarda bulunmak üzere Macaristan'ın başkenti Budapeşte'ye gitti. Erdoğan, Macar mevkidaşı Katalin Novak tarafından karşılandı.
GÖRÜŞME, DOSTLUK ANLAŞMASININ YIL DÖNÜMÜNDE GERÇEKLEŞİYOR
Novak ile Sandor Sarayı'nda, Başbakan Orban'la ise Karmelita Sarayı'nda ikili görüşme yapacak olan Erdoğan, daha sonra Karmelita Manastırı'nda düzenlenecek Türkiye-Macaristan Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği Konseyi'nin Altıncı Toplantısı'na katılacak.
Erdoğan ile Orban'ın tören kapsamında yapılacak ortak basın toplantısında konuşma yapması bekleniyor.
Toplantıda stratejik ortaklık seviyesindeki Türkiye-Macaristan ilişkilerin ve iki ülke arasındaki işbirliğinin daha da derinleşmesi için atılabilecek adımlar ele alınacak.
Toplantı sonrası ekonomi, ticaret, savunma, kültür gibi alanlarda ikili ilişkilerin geliştirilmesi için16 belgenin imzalanması bekleniyor.