Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri ile görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, günübirlik çalışma ziyareti kapsamında geldiği Katar'da, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile bir araya geldi.
2020.07.02 19:12 - Son Güncellenme: 2020.07.02 19:12 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başkent Doha'daki İnci Sarayı'nda yaklaşık 3 saat süren baş başa görüşme, basına kapalı gerçekleşti.
Görüşmenin ardından resmi çalışma yemeğine geçildi.