Cumhurbaşkanı Erdoğan, Japonya Başbakanı ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Japonya Başbakanı Şinzo Abe ile telefonda görüştü.
2020.04.17 16:17 - Son Güncellenme: 2020.04.17 16:19 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Japonya Başbakanı Şinzo Abe ile telefonda görüştü.
Erdoğan ve Japonya Başbakanı Abe'nin telefon görüşmesinde koronavirüsle mücadelede iş birliği başta olmak üzere ikili ilişkiler ele alındı.