Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bahçeli kafede çay içti

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bahçeli kafede çay içti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Fatih Sultan Mehmet'in türbesi ziyaretinin ardından Fatih Fevzi Caddesi'ndeki bir kafeye gitti.

2020.07.24 16:55 - Son Güncellenme: 2020.07.24 16:55 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bahçeli kafede çay içti

Erdoğan'a burada Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, TBMM Başkanı Mustafa Şentop, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik de eşlik etti. Erdoğan kafeden ayrılan Devlet Bahçeli'yi makam aracına kadar uğurladı.

Ardından kafeye dönen Erdoğan, bir süre sonra tekrar dışarı çıktı. Bir süre daha kafede vakit geçiren Erdoğan, daha sonra tekrar dışarı çıktı. Kendisini bekleyen vatandaşlara el sallayan Erdoğan, buradan ayrılarak Üsküdar'da bulunan Cumhurbaşkanlığı Vahdettin Köşkü'ne geçti.

Erdoğan kafede bir saati aşkın süre kaldı. 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2020.07.24 16:55 - Son Güncellenme: 2020.07.24 16:55 - HABER MERKEZİ
A