Cumhurbaşkanı Erdoğan, ikinci doz aşıyı yaptırdı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ikinci doz aşıyı yaptırdı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ikinci doz koronavirüs aşısını olduğunu açıkladı.

2021.02.11 15:32 - Son Güncellenme: 2021.02.11 15:43 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ikinci doz aşıyı yaptırdı
02:20 Cumhurbaşkanı Erdoğan koronavirüs aşısı oldu

İLGİLİ VİDEO

Cumhurbaşkanı Erdoğan koronavirüs aşısı oldu

Türkiye'de 28 gün önce ilk doz Çin menşeili CoronaVac aşılarının ikinci doz uygulamaları başladı. Sağlıkçılarla birlikte, ilk doz aşıyı olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da ikinci doz koronavirüs aşısını olduğunu duyurdu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan mesajında, "Merhaba sevgili kardeşim; ben de ikinci doz Covid-19 aşısını yaptırdım. İnşallah en kısa sürede tüm vatandaşlarımızı aşılamayı hedefliyoruz. Kalın sağlıcakla" ifadesini kullandı.

Bugün, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli de ikinci doz koronavirüs aşısını olduğunu açıklamıştı. 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2021.02.11 15:32 - Son Güncellenme: 2021.02.11 15:43 - HABER MERKEZİ
A