Cumhurbaşkanı Erdoğan, ikinci doz aşıyı yaptırdı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ikinci doz koronavirüs aşısını olduğunu açıkladı.
2021.02.11 15:32 - Son Güncellenme: 2021.02.11 15:43 - Siyaset - HABER MERKEZİ
02:20
İLGİLİ VİDEO
Cumhurbaşkanı Erdoğan koronavirüs aşısı oldu
Türkiye'de 28 gün önce ilk doz Çin menşeili CoronaVac aşılarının ikinci doz uygulamaları başladı. Sağlıkçılarla birlikte, ilk doz aşıyı olan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da ikinci doz koronavirüs aşısını olduğunu duyurdu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan mesajında, "Merhaba sevgili kardeşim; ben de ikinci doz Covid-19 aşısını yaptırdım. İnşallah en kısa sürede tüm vatandaşlarımızı aşılamayı hedefliyoruz. Kalın sağlıcakla" ifadesini kullandı.
Bugün, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli de ikinci doz koronavirüs aşısını olduğunu açıklamıştı.