Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fumio Kishida ile görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fumio Kishida ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Japonya Başbakanı Fumio Kishida ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

2022.04.05 16:14 - Son Güncellenme: 2022.04.05 16:16 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fumio Kishida ile görüştü

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, görüşmede, Türkiye-Japonya ilişkilerini geliştirecek adımlar ve Rusya-Ukrayna savaşı başta olmak üzere bölgesel meseleler ele alındı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşmede, Türkiye-Japonya Ekonomik Ortaklık Anlaşması'nın bir an önce sonuçlandırılmasında fayda olduğunu belirterek, enerji, gıda, tarım, ileri teknoloji, savunma ve uzay sanayi alanlarında iş birliği potansiyelini harekete geçirmek istediklerini kaydetti. Rusya-Ukrayna savaşına dair gelişmelerin de değerlendirildiği görüşmede, Cumhurbaşkanı Erdoğan, ateşkes sağlanması ve insani koridorların açılmasına yönelik girişimleri sürdürdüklerini belirtti.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2022.04.05 16:14 - Son Güncellenme: 2022.04.05 16:16 - HABER MERKEZİ
A