Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Şanghay İşbirliği Örgütü Zirvesi paylaşımı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Şanghay İşbirliği Örgütü Zirvesi paylaşımı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Şanghay İşbirliği Örgütü Devlet ve Hükümet Başkanları Konseyi 22. Zirvesi ile ilgili paylaşımda bulundu.

2022.09.16 21:37 - Son Güncellenme: 2022.09.16 21:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Şanghay İşbirliği Örgütü Zirvesi paylaşımı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Özbekistan'da gerçekleştirilen Şanghay İşbirliği Teşkilatı Devlet ve Hükümet Başkanları Konseyi 22. Zirvesi'nde dostlarımızla bir araya gelmekten memnuniyet duyduk. Teşkilat ile iş birliğimizi müşterek çabalarımızla çok daha yukarıya çıkaracağımıza yürekten inanıyoruz." ifadelerini kullandı.

Erdoğan'ın paylaşımında zirvede liderlerle yaptığı görüşmelerin görüntülerini içeren video da yer aldı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.16 21:37 - Son Güncellenme: 2022.09.16 21:38 - HABER MERKEZİ
A