Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan milli güreşçilere tebrik telgrafı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan milli güreşçilere tebrik telgrafı

CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan, Avrupa Güreş Şampiyonası'nda altın madalya kazanan milli güreşçiler Yasemin Adar ve Soner Demirtaş'a tebrik telgrafı gönderdi.

2016.03.11 13:56 - Son Güncellenme: 2016.03.11 13:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan milli güreşçilere tebrik telgrafı

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre; Cumhurbaşkanı Erdoğan, Letonya'nın başkenti Riga'da düzenlenen Avrupa Güreş Şampiyonası'nda milli güreşçiler Soner Demirtaş ve Yasemin Adar'ın altın madalya kazanması dolayısıyla milli güreşçilere birer tebrik telgrafı gönderdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.11 13:56 - Son Güncellenme: 2016.03.11 13:56 - HABER MERKEZİ
A