Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Ayasofya'nın 4. yıl dönümü mesajı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi'nin ibadete açılmasının 4. yıl dönümü dolayısıyla bir mesaj paylaştı.
2024.07.24 14:16 - Son Güncellenme: 2024.07.24 14:21 - Güncel - MİLLİYET
Cumhurbaşkanı Erdoğan mesajında, "İstanbul'un Fethi'nin sembolü olan Ayasofya-i Kebîr Cami-i Şerîfimizin Fatih Sultan Mehmet Han'ın vakfiyesine uygun şekilde yeniden ibadete açılış yıl dönümünü tebrik ediyorum. Allah'a hamdolsun, Ayasofya'nın dirilişi tekrar hayırlı olsun." dedi.
İstanbul'un Fethi'nin sembolü olan Ayasofya-i Kebîr Cami-i Şerîfimizin Fatih Sultan Mehmet Han'ın vakfiyesine uygun şekilde yeniden ibadete açılış yıl dönümünü tebrik ediyorum.
-- Recep Tayyip Erdoğan (@RTErdogan) July 24, 2024
Allah'a hamdolsun, Ayasofya'nın dirilişi tekrar hayırlı olsun. pic.twitter.com/Bv7og7Fcwg