Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 6 Şubat paylaşımı: "Sözümüzü tuttuk"

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 6 Şubat paylaşımı: "Sözümüzü tuttuk"

Cumhurbaşkanı Erdoğan 6 Şubat depremlerinin yıl dönümünde "Sözümüzü tuttuk" mesajı verdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan açıklamasında "3 yıl gibi kısa sürede şehirlerimizi yeniden imar ve ihya ettik" ifadelerini kullandı.

2026.02.06 10:15 - Son Güncellenme: 2026.02.06 11:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 6 Şubat paylaşımı: "Sözümüzü tuttuk"

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin yüreğini yakan 6 Şubat depremlerinin 3. yıl dönümü dolayısıyla sosyal medyadan paylaşım yaptı. Cumhurbaşkanı Erdoğan paylaşımında, "3 yıl önce bugün yaşadığımız iki büyük deprem sebebiyle Rahmet-i Rahman'a kavuşan kardeşlerimizi unutmayacağız. Onların hatıralarını kalbimizde ve zihnimizde daima yaşatacağımıza, emanetlerine sahip çıkacağımıza, depremde yıkılan şehirlerimizi tekrar ayağa kaldıracağımıza dair milletimize söz verdik. Bugün Allah'ın izniyle bu işin altından kalktık, 3 yıl gibi kısa sürede şehirlerimizi yeniden imar ve ihya ettik. Sözümüzü tuttuk." ifadelerini yer kullandı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.02.06 10:15 - Son Güncellenme: 2026.02.06 11:46 - HABER MERKEZİ
A