Cumhurbaşkanı Erdoğan çalışma yemeğine katıldı

Cumhurbaşkanı Erdoğan çalışma yemeğine katıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Washington'da katıldığı Nükleer Güvenlik Zirvesi'nin ardından düzenlenen çalışma yemeğine katıldı.

2016.04.01 22:32 - Son Güncellenme: 2016.04.01 22:33 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan çalışma yemeğine katıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD'de bu yıl 4'üncüsü gerçekleştirilen Nükleer Güvenlik Zirvesi'nin ilk oturumuna katıldı.

Erdoğan ve liderler ABD Başkanı Barack Obama'nın açılış konuşmasını gerçekleştirdiği zirvenin ardından aile fotoğrafına katıldı.

Erdoğan daha sonra liderlerle birlikte Nükleer Güvenlik Zirvesi çalışma yemeğine katıldı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.04.01 22:32 - Son Güncellenme: 2016.04.01 22:33 - HABER MERKEZİ
A