Cumhurbaşkanı Erdoğan, BAE Başkanı ile görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri Devlet Başkanı Muhammed Bin Zayed Al Nahyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
2024.03.11 22:12 - Son Güncellenme: 2024.03.11 22:12 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Görüşmede Cumhurbaşkanı Erdoğan, Al Nahyan'ın doğum gününü tebrik etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Al Nahyan'ın Ramazan-ı Şerif'ini de kutladı.
TÜRKİYE'YE DAVET ETTİ
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Birleşik Arap Emirlikleri Devlet Başkanı Al Nahyan'ı iki ülke arasında tesis edilen Yüksek Düzeyli Stratejik Konsey'in ilk toplantısı için Türkiye'ye davet etti.