Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD'ye gitme sinyali verdi

Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD'ye gitme sinyali verdi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bu ay içerisinde ABD'ye bir ziyaret gerçekleştirebileceğini açıkladı.

2015.08.03 21:09 - Son Güncellenme: 2015.08.03 21:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD'ye gitme sinyali verdi

Erdoğan, Çin, Endonezya ve Pakistan ziyaretlerinin ardından dönüş yolunda gazetecilere önemli açıklamalarda bulundu.

Yakın dönemde bir ABD seyahati yapıp yapmayacağına ilişkin bir soruya Erdoğan,

''Henüz nihai kararımızı vermedik. Eğer Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'na katılırsam eylülde, katılmazsam bu ay içerisinde bir ABD seyahati söz konusu olabilir. Gittiğimizde, Maryland'deki külliyenin açılışını da gerçekleştirelim istiyoruz. Orada muhteşem bir eser ortaya çıktı. Dolayısıyla, hem Washington'u hem New York'u içeren bir ziyaret olacak'' cevabını verdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.03 21:09 - Son Güncellenme: 2015.08.03 21:10 - HABER MERKEZİ
A