Cuma namazını Mihraplı Camii'nde kıldı

Cuma namazını Mihraplı Camii'nde kıldı

Bursa'da temaslarda bulunan Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Cuma namazını Mihraplı Camii'nde kıldı.

2015.01.09 15:04 - Son Güncellenme: 2015.01.09 16:36 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Cuma namazını Mihraplı Camii'nde kıldı

Başbakan Yardımcısı Arınç, AK Parti Bursa İl Başkanlığı'ndaki toplantının ardından Cuma namazı için Mihraplı Cami'ye gitti. Namaz sonrası cemaat, Arınç'la tokalaşmak için cami avlusunda bekledi. Kaygan zeminde dikkatlice yürüyen Arınç, görüntü çekmeye çalışan gazetecileri 'dikkatli olun' diyerek ikaz etti. Cemaatle tokalaştıktan sonra aracına binen Arınç, el sallayarak camiden uzaklaştı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.09 15:04 - Son Güncellenme: 2015.01.09 16:36 - HABER MERKEZİ
A