Çorum'da 4 kişi mantardan zehirlenerek hastanelik oldu!
Çorum'da doğadan topladıkları mantarı yiyen 4 kişi zehirlendi.
2023.06.28 13:36 - Son Güncellenme: 2023.06.28 13:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, Çatak Tabiat Parkı'nda doğadan topladıkları mantarı yiyen O.D., K.A., İ.D. ve E.B. kusma ve bulantı şikayeti ile Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne başvurdu.
Yedikleri mantardan zehirlendikleri belirlenen 4 kişinin yoğun bakımda tedavi altına alındığı öğrenildi.