Çorum'da 4 kişi mantardan zehirlenerek hastanelik oldu!

Çorum'da 4 kişi mantardan zehirlenerek hastanelik oldu!

Çorum'da doğadan topladıkları mantarı yiyen 4 kişi zehirlendi.

2023.06.28 13:36 - Son Güncellenme: 2023.06.28 13:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Çorum'da 4 kişi mantardan zehirlenerek hastanelik oldu!

Edinilen bilgiye göre, Çatak Tabiat Parkı'nda doğadan topladıkları mantarı yiyen O.D., K.A., İ.D. ve E.B. kusma ve bulantı şikayeti ile Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne başvurdu.

Yedikleri mantardan zehirlendikleri belirlenen 4 kişinin yoğun bakımda tedavi altına alındığı öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.06.28 13:36 - Son Güncellenme: 2023.06.28 13:37 - HABER MERKEZİ
A