Corona virüs tedavisi biten hemşire alkışlarla taburcu edildi
Tokat'ta yeni tip koronavirüs (corona virüs) teşhisi konan hemşirenin tedavisi tamamlandı.
2020.04.06 17:54 - Son Güncellenme: 2020.04.06 17:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
Turhal Devlet Hastanesi acil servisinde çalışan evli ve 2 çocuk annesi hemşire Özlem Şirinyaşar, tedavi gördüğü Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesinden doktor ve hemşirelerin alkışları eşliğinde taburcu edildi.
Şirinyaşar'ın 14 gün boyunca evinde izole olacağı belirtildi.