Corona virüs tedavisi biten hemşire alkışlarla taburcu edildi

Corona virüs tedavisi biten hemşire alkışlarla taburcu edildi

Tokat'ta yeni tip koronavirüs (corona virüs) teşhisi konan hemşirenin tedavisi tamamlandı.

2020.04.06 17:54 - Son Güncellenme: 2020.04.06 17:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Corona virüs tedavisi biten hemşire alkışlarla taburcu edildi

Turhal Devlet Hastanesi acil servisinde çalışan evli ve 2 çocuk annesi hemşire Özlem Şirinyaşar, tedavi gördüğü Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesinden doktor ve hemşirelerin alkışları eşliğinde taburcu edildi.

Şirinyaşar'ın 14 gün boyunca evinde izole olacağı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.06 17:54 - Son Güncellenme: 2020.04.06 17:54 - HABER MERKEZİ
A