Çöpten 2,5 milyar lira

Çöpten 2,5 milyar lira

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce, 2014 yılı itibarıyla 1450'ye ulaşan atık geri kazanım tesisleriyle ekonomiye yıllık 2,5 milyar TL'lik katma değer sağlandığını ifade etti.

2015.01.14 08:42 - Son Güncellenme: 2015.01.14 08:42 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Çöpten 2,5 milyar lira

Bakan Güllüce, çevre alanında yapılan çalışmalar hakkında bilgi verdi. 2014 yılında 550 ton atık pil ve 66 bin ton atık akünün toplanarak geri kazanıldığını söyleyen Bakan Güllüce, " Ayrıca 118 bin ton ömrünü tamamlamış lastik toplanarak çevreyle uyumlu bir şekilde geri dönüşümü sağlanmıştır" dedi.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2015.01.14 08:42 - Son Güncellenme: 2015.01.14 08:42 - HABER MERKEZİ
A