"Çok önemli iki puan kaybettik"
Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında sahasında ağırladığı Akhisar Belediyespor ile 1-1 berabere kaldı.
2013.04.27 22:52 - Son Güncellenme: 2013.04.27 22:52 - Spor - HABER MERKEZİ
Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Bursaspor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, "Önemli bir iki puan kaybettik. Oyununun başlarında golü düşünen bir zihniyetle oynadık. Yediğimiz gol kendi hatamız. Karşımızda son 10 haftayı değerlendirirsek, ligin 4. takımı vardı. Rakibine az pozisyon veren bir takım. İyi bir zamanda gol attık. İkinci yarı kaçırdığımız net pozisyonlar vardı. Golü atsak rakip üzerimize gelecek ve avantajlı süreç elde edecektik. Son paslarda daha dikkatli olabilirdik. Önümüzdeki hafta mutlaka telafi etmek zorundayız. Küme düşme potasındaki takımlarla oynamak kolay değil. Rakibimizi tebrik ediyoruz. Avrupa Kupası sözünü tutacağız ve önümüzdeki hafta bu maçı telafi edeceğiz" dedi.
Maurice Edu da, "Maçtan önce ligde çok iyi pozisyondaydık. En iyi oyunumuzu sergileyemedik ve iki puanı kaybettik. Önümüzdeki maç bizim için çok önemli. Bu maçı kazanmak zorundayız" diye konuştu. Faslı oyuncu Basser ise, "Kendi hatamızdan geriye düştük. 1-1'i yakalamak zor oluyor. 3 puanı almak zorundaydık. Önümüzdeki maça kitlenmek zorundayız" şeklinde konuştu.