Çok kötü hareketler bunlar

Çok kötü hareketler bunlar

Galatasaray'ın Fenerbahçe ile golsüz berabere kalıp şampiyon olduğu maçın ardından Fenerbahçe taraftarları Kadıköy'ü savaş alanına çevirdi. İki polis otosunu ters çeviren taraftarlar Kızıltoprak'taki benzinliği harabeye çevirdi.

2012.05.13 09:12 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Çok kötü hareketler bunlar
90765-cok-kotu-hareketler-bunlar-4faf54567c7cf.mp4

Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda oynanan Fenerbahçe-Galatasaray karşılaşmasının ardından Fenerbahçeli taraftarların olay çıkarması üzerine polis, biber gazıyla müdahale etti. Polis ekiplerinin müdahalesi sonrasında stadın önündeki birçok taraftar grubu, Bağdat Caddesine doğru kaçtı.

Olayların burada da devam etmesi üzerine Fenerbahçeli taraftarlar Kızıltoprak'taki bir benzincide görev yapan polislere saldırdı. İki polis otosunu ters çeviren taraftarlar benzinliği harabeye çevirdi. Daha sonra polis ekipleri, taraftarlara biber gazıyla müdahale ederek dağıttı. Bir süre sonra olayların yatıştığı Kadıköy'de ortaya çıkan manzara yaşanan dehşeti bir kez daha gözler önüne serdi. Öte yandan yaşanan olaylar sonrası bazı tarafların da gözaltına alındığı öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.05.13 09:12 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A