"Çok basit goller yiyoruz"

"Çok basit goller yiyoruz"

Milli takımın tek golünü atan Umut Bulut,maç sonunda alınan mağlubiyeti değerlendirdi.

2014.10.11 00:57 - Son Güncellenme: 2014.10.11 01:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Çok basit goller yiyoruz"

Milli takımın tek golünü atan Umut Bulut ise, "Çok iyi oynuyoruz. Maça çok iyi başlıyoruz. Bu tür kazanılması gereken maçlarda iyi pozisyonlara giriyoruz ama istemediğimiz çok basit goller yiyoruz. Anlamsız bir şekilde yeniliyoruz. Takım olarak çok iyi futbolculara sahibiz. Tek eksiğimiz organize olamamak. Gerçekten çok basit goller yiyoruz. Özellikle bu maçta mağlup olmayı hak etmedik diye düşünüyorum. Önümüzde 8 maçımız var ve ilk olarak Letonya maçı var. Neyse ki ilk 3'e kaldığımız zaman grutan çıkma şansımız var." şeklinde konuştu.

Bugün oynadığı futbolla göz dolduran Ozan Tufan da hak ettikleri maçta puan alamamanın üzüntüsünü yaşadıklarını söyledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.11 00:57 - Son Güncellenme: 2014.10.11 01:07 - HABER MERKEZİ
A