Çocuklarını göremeyince intihara kalkıştı

Çocuklarını göremeyince intihara kalkıştı

ANTALYA'da çocuklarını göremediği için bunalıma giren 38 yaşındaki G.A., eşi A.A'nın çalıştığı hastanenin birinci kat kantin bölümüne çıkıp intihara teşebbüs etti. G.A., yaklaşık 4 saat sonra, açılan brandaya atladı.

2016.07.13 15:34 - Son Güncellenme: 2016.07.13 15:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Çocuklarını göremeyince intihara kalkıştı

 

Polis, itfaiye ve sağlık ekiplerini alarma geçiren olay, saat 10.30 sıralarında Kepez İlçesi, Yükseliş Mahallesi, Mehmet Akif Caddesi'ndeki özel hastanede meydana geldi. Hastanenin yoğun bakım ünitesinde çalışan eşi A.A'nın yanına gelen G.A., hiç kimseyle görüşmeden kantinin bulunduğu birinci kata çıktı. Pencereyi açan G.A., 50 santimlik çıkıntıda yürümeye başladı. Sürekli çevreye bağırıp karısını şikayet eden G.A. için polis, itfaiye ve sağlık ekiplerine haber verildi. İtfaiye ekipleri branda açarak önlem alırken polis ekipleri çevre güvenliği alıp beklemeye başladı. Eşi A.A'nın iki çocuğunu göstermediğini anlatan G.A., polisten kendisine yardımcı olmasını istedi. Polis 4 saat boyunca G.A.'yı ikna etmek için uğraştı. Daha önceden birkaç kez intihara teşebbüs ettiği belirtilen G.A., 6 metre yüksekten itfaiyenin açtığı brandaya atladı. G.A., hastanenin acil servisinde tedaviye alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.13 15:34 - Son Güncellenme: 2016.07.13 15:34 - HABER MERKEZİ
A