Cip motosiklete çarptı:2 yaralı

Cip motosiklete çarptı:2 yaralı

Bursa-Ankara karayolu üzeri İnegöl OSB kavşağında meydana gelen kazada, cipin çarptığı motosikletteki 2 kişi yaralandı. Cip sürücüsünün şoka girdiği kazada, motosiklette bulunan yaralılar ambulanslarla acil servise sevk edildi.

2013.07.20 20:06 - Son Güncellenme: 2013.07.22 10:16 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Cip motosiklete çarptı:2 yaralı

Bursa'dan İnegöl istikametine seyir halinde olan Feyhan Ö. (45) yönetimindeki 34 FT 0131 plakalı cip, OSB kavşağında kırmızı ışıkta bekleyen motosikletli gruptan İbrahim Ulusebat (38) yönetimindeki 26 RT 38 plakalı motosiklete arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosikletten fırlayan ve yere düşen Ulusebat ile arkasında bulunan Cennet Pınar (26) yaralandı. Kask kullandıkları için ölümden dönen yaralılar, olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerinin müdahalesinin ardından İnegöl Devlet Hastanesi acil servisine getirilerek, tedavi altına alındı. Yaralıların ayaklarında kırıklar meydana geldiği bildirildi.

Kaza nedeniyle şoka giren cip sürücüsü de acil servise getirilerek sağlık kontrolünden geçirildi. Olay yerine gelen emniyet ekipleri ise, kaza nedeniyle karışan trafiği düzene soktu. Yaklaşık 50 metre savrulan motosiklet ile cip, çekicilerle yol üzerinden kaldırıldı.
 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.20 20:06 - Son Güncellenme: 2013.07.22 10:16 - HABER MERKEZİ
A