Çin'de Siber Güvenlik Zirvesi

Çin'de Siber Güvenlik Zirvesi

Çin'de Çin, Japonya ve Güney Kore'nin katılımıyla siber güvenlik zirvesi yapıldı

2014.10.23 15:22 - Son Güncellenme: 2014.10.23 15:22 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Çin'de Siber Güvenlik Zirvesi

Çin, Japonya ve Güney Kore'den üst düzey diplomatlar Pekin'de siber güvenlik zirvesinde bir araya geldi.

Çin Dışişleri Bakanlık Sözcüsü Hua, basın toplantısında yaptığı açıklamada, üç ülke arasında siber güvenlik mekanizmasının kurulduğunu hatırlatarak, bu zirvenin 3'lü mekanizmanın ilk toplantısı olduğunu açıkladı.

Hua, diplomatların adını vermekten kaçınırken, her üç ülkenin siber güvenliğinden sorumlu yetkililerin toplantıya başkanlık ettiğini belirtti.

Taraflar toplantıda kendi hükümetlerinin siber politikaları, kurumları hakkında bilgi verirken karşılıklı güven ve işbirliğini geliştirmek için neler yapılabileceğini tartıştılar.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.10.23 15:22 - Son Güncellenme: 2014.10.23 15:22 - HABER MERKEZİ
A