Cimnastikte iki bronz madalya
Avustralya'da yapılan kupada Ferhat Arıcan yer aleti, İbrahim Çolak ise halka aletinde bronz madalya kazandı
2017.02.24 17:28 - Son Güncellenme: 2017.02.24 17:28 - Spor - HABER MERKEZİ
Artistik Cimnastik Dünya Kupası'nda, milli sporcular iki bronz madalya elde etti.
Türkiye Cimnastik Federasyonundan alınan bilgiye göre Avustralya'nın Melbourne kentinde düzenlenen kupada, final müsabakalarının ilk günü tamamlandı.
Kupaya 3 sporcuyla katılan milli takımda, Ferhat Arıcan yer aleti, İbrahim Çolak ise halka aletinde bronz madalya kazandı.
Milli sporcular, yarın yapılacak final müsabakalarında, atlama masası, paralel bar ve barfikste mücadele edecek.