"Çıkışımızı sürdürmeyi hedefliyoruz"

"Çıkışımızı sürdürmeyi hedefliyoruz"

Giresunspor'un kulüp başkanı Mustafa Bozbağ, 25 Eylül Pazar akşamı deplasmanda karşılaşacakları Elazığspor'u mağlup ederek, çıkışlarını sürdürmek istediklerini söyledi.

2016.09.23 17:30 - Son Güncellenme: 2016.09.23 17:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Çıkışımızı sürdürmeyi hedefliyoruz"

Bozbağ, yaptığı açıklamada, ligin ilk 4 haftasında oynadıkları karşılaşmalarda 8 puan toplayarak sezona iyi bir başlangıç yaptıklarını belirtti.

Elazığspor maçını da kazanarak çıkışlarını sürdürmek istediklerini vurgulayan Bozbağ, "Sezona çok iyi başladık. Dört haftada 8 puan topladık. Pazar günü ise deplasmanda Elazığspor'a konuk olacağız. Deplasmandan 3 puanla dönerek çıkışımızı sürdürmeyi hedefliyoruz." dedi.

Giresunspor'un bu sezon Süper Lig'e yükselme hedefinde olduğunu dile getiren Bozbağ, bunu başarmak için sonuna kadar mücadele edeceklerini sözlerine ekledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.23 17:30 - Son Güncellenme: 2016.09.23 17:30 - HABER MERKEZİ
A