Çiğ köfte yiyen 5 öğrenci hastaneye kaldırıldı
Amasya'da marketten aldıkları çiğ köfteyi yedikten sonra rahatsızlanan 5 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedaviye alındı.
2023.10.09 16:38 - Son Güncellenme: 2023.10.09 16:54 - Güncel - DHA
Amasya'da öğle yemeğinde marketten aldıkları çiğ köfteyi yiyen 5 öğrenci, bir süre sonra rahatsızlandı.
Okul yönetimi, durumu sağlık ekiplerine bildirdi. 5 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Tedavi altına alınan öğrencilerin durumlarının iyi olduğu bildirildi. İnceleme başlatıldı.