Chicago Bulls Onuralp Bitim'i resmen duyurdu
Basketbol Süper Ligi'nde son iki sezonda Bursaspor forması giyen Onuralp Bitim, NBA'den kontratı kaptı.
2023.07.25 22:57 - Son Güncellenme: 2023.07.25 22:57 - Spor - HABER MERKEZİ
24 yaşındaki forvet, NBA'de istediği sözleşmeyi nihayet elde etti ve Chicago Bulls ile anlaştı. Son Timsah, Bulls ile iki yönlü kontrat imzaladı. Onuralp Bitim, Chicago Bulls'tan 559 bin 782 dolar kazanacak. Milli basketbolcu, imzaladığı sözleşmeye göre, normal sezonda en fazla 50 maça çıkabilecek.
Onuralp Bitim geçen sezon Bursaspor formasıyla gösterdiği performansla EuroCup'ta sezonun en iyi ikinci beşine seçilmişti. Bitim, EuroCup'ta 18 maçta 18.1 sayı, 3.8 ribaund ve 3.2 asist ortalaması tutturmuştu.