Chedjou'ya selam harekete devam!

Chedjou'ya selam harekete devam!

F.Bahçe yine Boğaz'da moral yemeği yedi. Sow ise sevinç hareketine açıklık getirdi...

2013.11.01 00:35 - Son Güncellenme: 2013.11.01 00:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Chedjou'ya selam harekete devam!

 

F.Bahçe gelenek haline getirdiği maç öncesi yemek faslını dün de sürdürdü. Boğazdaki yemekten sonra Atatürk'ün Savanora yatının önünde poz verilirken Sow ilginç açıklamalar yaptı. Önceki günkü idmanda Cristian'la birlikte yaptığı, G.Saraylı Chedjou'nun sevinciyle ilgili olarak Sow, "Lille'de Chedjou ile beraber oynuyordum. Gol attıktan sonra yaptığı hareket hoşuma gitmişti. Yine beğendiğim bir şey olsun yine yaparım. O benim bir arkadaşım" diye konuştu.

İLK ADIM DERBİ DEĞİL BURSA...

Bursa ve G.Saray maçları için de Senegalli oyuncu, "Kaybetmeme serimizi sürdüreceğiz. Belki herkes derbiyi düşünmeye başladı; ama önümüzde başka bir adım var ve biz o adımı atlamayacağız. İlk adım Bursaspor maçı" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.01 00:35 - Son Güncellenme: 2013.11.01 00:36 - HABER MERKEZİ
A