Cezaevlerinde jandarma gidiyor polis geliyor

Cezaevlerinde jandarma gidiyor polis geliyor

CEZAEVİ güvenliğine ilişkin önemli bir değişikliğe gidiliyor. Meclis Adalet Komisyonu'nda görüşülen tasarıyla, cezaevi güvenliği Jandarmadan alınırken, polislerin görevlendirilmesinin önü açılıyor.

2014.06.19 14:06 - Son Güncellenme: 2014.06.19 14:06 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Cezaevlerinde jandarma gidiyor polis geliyor

 

 

Komisyonda görüşmeleri süren tasarıya, alt komisyonda buna ilişkin şu düzenleme eklendi:

"Emniyet Genel Müdürlüğü'nün merkez ve taşra teşkilatı kadrolarında görev yapan polis memurları, İçişleri Bakanlığı'nın muvafakati ile ceza infaz kurumları güvenlik hizmetlerinde istihdam edilmek üzere infaz ve koruma memuru kadrolarına Bakanlıkça naklen atanabilirler." Tasarıya ilişkin görüşmeler sürüyor...

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.19 14:06 - Son Güncellenme: 2014.06.19 14:06 - HABER MERKEZİ
A